Here you go



Tjooooo jag är 19 år heter Olivia och bor i Örebro. Går i världens sämsta skola - på fritiden/skolktiden umgås jag med mina vänner. Eftersom vi bor i Örebro har vi inget liv - vissa dagar stirrar vi in i en vägg andra dagar är vi galna och skriker som fåglar eller nåt?! Jag tar studenten till sommaren och efter det är jag arbetslös och tråkig. Så prata inte med mig förens jag fått ett jobb... Jag har några mål i mitt liv ---->

Nr 1 - Lära mig Italienska
Nr 2 - Lära mig bättre Engelska
Nr 3 - Skaffa barn vid ca 25 års åldern
Nr 4 - Flytta ifrån Örebro


Kommentarer
Postat av: Olivia

fin arm!

2012-01-08 @ 19:32:11
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: jessica

vilken skola är det du går på som är sämst? :)

2012-01-09 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0