Dålig uppdatering

Känns som att när inget roligt händer, har man inget kul att säga? Det är lite så faktiskt, ligger hemma och är sjuk hostar och har mig.



Men jag kan berätta en sak som hände mig på lovet. Jag skulle på fest i brickebacken eller det var inte riktigt planerat men tillslut blev det så iaf. Eftersom att jag är lat och ändå var tvungen att åka till statiol för att köpa red bull och sprite så kände jag för att ta bilen. Så jag parkerade där OCH det stod på skylten att det kostade att stå där 24/7, MEN min kompis sa och jag tänkte själv vafan det är brickebacken ofta de kommer hit varje dag. På kvällen dagen efter drog vi dit för att hämta min bil, då kollade jag framme vid rutan om jag hade fått böter. Och jag förväntade mig en stor typ grå lappa, men såg ingen. Sen efter någon minut säger Haris du har visst fått böter, så var den en liten gul "skitlapp" som låg där. Så nu tänkte jag betala 400 spänn för ett besök i brickebacken...

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHA så jävla roligt. förlåt <3

2012-01-16 @ 00:22:27
URL: http://byolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0