Au pair

Nu känner jag mig väldigt taggad på att åka som Au pair till USA. Jag hoppas verkligen att jag kommer att hitta en familj och komma iväg. Det skulle vara guld! Jag är halvvägs på min ansökan och mamma har hittat en till jag kan vara barnvakt åt. Så det blir nog skit bra, ska kämpa och spara pengar nu så kommer jag så småningom iväg till hösten/vintern. Då jag även fyller 20 år :D Som inte kommer att löna sig speciellt mycket eftersom man måste vara 21 år i USA för att dricka alkohol.. Men som sagt det spelar ju ingen roll, huvudsaken med att åka är att ta hand om barn, plugga och lära mig flytande Engelska wihooo ! Spännde och se vart man hamnar också, kan ju bli ungefär vart som helst i hela USA.


Kommentarer
Postat av: Gustav Persson

Here we go au pair!!! :D

Det är skit kul jag lovar!!! :D

2012-02-24 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0